Šta radimo?

CSI nudi opsežan program profesionalnih IT usluga usklađenih sa potrebama ambicioznih kompanija. Naš tim je sertifikovan i spreman za sve izazove koje donosi moderno poslovanje. Bogato internacionalno iskustvo kao i izuzetna obučenost tima su osnova našeg uspeha i poslovanja.

Procesi podrške:


  • Rad sa Vašim timom, savetovanje kako da koriste nova IT rešenja za postizanje poslovnih ciljeva i prevazilaženje problema.
  • Strateške smernice za Vaše klijente u vezi sa IT tehnologijom, IT infrastrukturom i omogućavanje glavnih poslovnih procesa kroz poboljšanja u IT-u.
  • Smernice prilikom odabira i nabavke, kao i pružanje stručne tehničke pomoći.

Prodaja i razvoj poslovanja:
– Planiranje prodaje
– Izrada ponuda
– Analiza konkurentnih rešenja
– Prijavljivanje projekata i izrada tehničkih rešenja
– Uvođenje kompanijskih procedura
– Servis i održavanje
– Ostali zadaci vezani za operativno izvršenje posla
– Učešće na EU projektima i priprema dokumentacije


CSI Tehnička podrška I održavanje


Cilj je da Korisnik ima jednu adresu za kontakt za sve probleme i pitanja koji se tiču njegovog IT sistema. Tehnička podrška i održavanje podrazumeva promptnu reakciju u periodu prilagođenom korisnikovim potrebama za IT opremu kod korisnika. CSI tehnička podrška i održavanje uključuje sledeće: interventno i preventivno održavanje.

Interventno održavanje – podrazumeva promptnu reakciju za IT opremu postavljenu kod korisnika.
Preventivno održavanje – podrazumeva direktnu podršku visokokvalifikovanih CSI servisnih inženjera putem udaljenog logovanja/prijavljivanja na korisnikov sistem i/ili na


Rentiranje štampača

Pružamo mogućnost iznajmljivanja štampača I multifunkcionalnih uređaja u boji. Pogledajte našu ponudu.