Prodaja i razvoj poslovanja:
– Planiranje prodaje
– Izrada ponuda
– Analiza konkurentnih rešenja
– Prijavljivanje projekata i izrada tehničkih rešenja
– Uvođenje kompanijskih procedura
– Servis i održavanje
– Ostali zadaci vezani za operativno izvršenje posla
– Učešće na EU projektima i priprema dokumentacije
Cilj je da Korisnik ima jednu adresu za kontakt za sve probleme i pitanja koji se tiču njegovog IT sistema. Tehnička podrška i održavanje podrazumeva promptnu reakciju u periodu prilagođenom korisnikovim potrebama za IT opremu kod korisnika. CSI tehnička podrška i održavanje uključuje sledeće: interventno i preventivno održavanje.
Interventno održavanje – podrazumeva promptnu reakciju za IT opremu postavljenu kod korisnika.
Preventivno održavanje – podrazumeva direktnu podršku visokokvalifikovanih CSI servisnih inženjera putem udaljenog logovanja/prijavljivanja na korisnikov sistem i/ili na
Pružamo mogućnost iznajmljivanja štampača I multifunkcionalnih uređaja u boji. Pogledajte našu ponudu.